12/5/14

Αυτές οι μικρές στιγμές...




..του σαββατοκύραικου που μας δίνουν την δύναμη να αντεπεξέλθουμε σε μια δύσκολη εβδομάδα που έχουμε μπροστά μας. Τι όμορφες και πολύτιμες! 
   Καιρό είχα να περάσω ένα τόσο δραστήριο 2ημερο εκτός σπιτιού, να δώ τόσους αγαπημένους μαζεμένους, να κάνω σαχλαμάρες και να ασχοληθώ χωρίς άγχος με πράγματα που μου αρέσουν και το κυριότερο να μην δουλεύω!
  Το σεμινάριο στο Lu Creative Studio για υφασμάτινα κουκλάκια το Σάββατο το μεσημέρι, όπου 4 ώρες με 4 υπέροχα κορίτσια ήπιαμε σπιτική λεμονάδα, γελάσαμε και φτιάξαμε το πρώτο τους υφασμάτινο κουκλάκι. (ήθελα να σας πω γι αυτό πριν γίνει αλλά δεν τα κατάφερα). Κηπουρική καθώς το νέο μου χόμπι είναι η διακόσμηση του μπαλκονιού με παχύφυτα!  Η Κυριακάτικη βόλτα στο Μοναστηράκι και το άπειρο γέλιο σε μαγαζί με γυαλιά όπου δοκιμάσαμε με τον αγαπημένο μου όλα τα γυαλιά και αν είχαμε την πολυτέλεια να σπαταλήσουμε 40 ευρώ για να σπάσουμε πλάκα σίγουρα θα είχαμε πάρει τα γυαλιά του Willy Wonka .  Φυσικά η  επίσκεψη  στην μανούλα μου αγκαζέ με το υπέροχο (ψώνιο!) δημιούργημα μου με παχύφυτα. Το καφεδάκι και τα μπισκότα με την παιδική μου φίλη Κατερίνα και τον μικρό Ίωνα, ήταν όλα όσα χρειαζόμουν για να καθαρίσει το μυαλό μου να μαζέψω ενέργεια και να ξεκινήσω χαρούμενη την εβδομάδα μου!

Εύχομαι να έχετε μια ύπεροχη και ονειρεμένη εβδομάδα dreamerz!
xx.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου