1/5/14

Hello May

 Επιτέλους έφτασε ένας από τους αγαπημένους μου μήνες! 
Η άνοιξη στα ντουζένια της! Όλοι όσοι πήραν τους δρόμους σήμερα κρατούσαν λουλούδια, αγριολούλουδα, τριαντάφυλλα (του γείτονα), γλάστρες παντού λουλούδια! τι χαρά! και μετά παντού στεφάνια όμορφα, χρωματιστά, μυρωδάτα.
   Έχω ωραίες αναμνήσεις απο αυτή την μέρα, παιδάκι με την μαμά να μαζεύουμε λουλούδια, και να φτιάχνει τα ωραιότερα στεφάνια όχι  μόνο για εμάς αλλά και για τους φίλους που ήταν μαζί μας. Πάντα την πρόσεχα πως τα φτιάχνει αλλά όσες φορές το επιχείρησα μόνη μου ήταν μια αποτυχία., κακόμοιρα στεφανάκια που λυπόμουν τα λουλούδια που κόπηκαν. 
Φέτος λοιπόν είπα αντί για στεφάνι να πιάσω τον Μάη με παχύφυτα που όσο και να το κάνεις το έχω περισσότερο και δύσκολο δεν είναι να τα μεταφυτέψεις.  Βουαλά λοιπόν το καφάσι μου! Μάλλον θα το καθιερώσω! Παχύφυτα αντί για στεφάνι κάθε πρωτομαγιά!  safer!
Εσείς φτιάξατε στεφάνι;

Καλό μήνα dreamerz! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου